luni, 29 august 2011

Urlă în boxe: K-ON!



După atât de mult timp, de mai bine de un an, de când stă în ”Plan to watch”-ul meu pe MyAnimeList.net, m-am decis să văd și eu acest anime, așa lăudat și, desigur, așa de popular. Până acum am văzut primul sezon de 13 ep.+1 spec.

Cu toate că nu este 100% genul meu, l-am băgat destul de repede și nu m-am plictisit aproape mai deloc în timpul vizionării. Calitatea la care l-am vizualizat a fost HD (720p), cu toate că îl găsisem și FHD (1080p), dar nu m-am mai obosit să-l trag, de frică că o fac degeaba, adică decât pierd timp cu downloadul și, desigur, spațiu pe HDD. Dar ușor, ușor, am văzut că nu era chiar o pierdere să-l iau și FHD. Grafica este destul de bună, adaptată genului, nu poți să zici că Kyoto Animation l-a făcut în bătaie de joc. Deci, este bine realizată, fără să lase o impresie de goluri sau grabă. Aici, chiar pot să-i dau un 9.

Povestea este... Bun, hai să zicem că eu n-am mai văzut de ceva timp o serie pentru school-life și doar cele fantasy. Mai am nevoie și de ceva pentru a mă calma, până la urmă. ^_^ În plus, astfel de genuri sunt mai mult pentru fete, cu toate că mă cam dau în vânt după genurile harem și ecchi (care sunt mai mult pentru fete). Această serie se aproprie într-un fel de ele, dar mi se pare, încă, departe. Ea urmărește evoluția unui club de muzică. Nici aici nu mă prea dau în vânt. Nu cred că o să mă vedeți prea des, citind despre biografia unor artiști în muzică decât dacă aceștia sunt foarte populari, și și atunci, rar. În concluzie, aici îi dau un 6 cu indulgență, adică ceva mediocru, care nu iese în evidență.

Să vedem cum stă OST-ul. Aici mă așteptam la mai mult, având în vedere tema abordată în anime. Melodia de opening mi se pare puțin jalnică, endingul îmi place, însă. Melodiile din serie sunt bunicele, iar cele cântate de trupa K-ON sunt chiar Ok. Asta mă va face să bag și Soundtrack-ul la download și să îi dau, desigur, nota 8 (Good).

Deci, cam în medie, seria are 7,5... adică o serie care nu iese prea mult în evidență, dar care merită să îți pierzi timpul cu ea. Sau, cu alte cuvinte, o serie, unde nu ai ce căuta dacă nu ești fan anime, dar nu strică să o vezi în cazul în care ești.

Asta este impresia mea pentru primul sezon. Am să mă uit și la al doilea, care este ceva mai mare ca primul, dar la care m-am convins că merită.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More