miercuri, 7 septembrie 2011

Înapoi la școală...


Iată cum de data asta voi lovi pe toată lumea la punctul sensibil. De-asta voi încerca să scurtez pe cât de mult posibil acest post.

Ne aducem cu toții aminte când a început vacanța. Parcă a fost ieri... Și totuși au fost 3 luni. 3 luni în care ne-am simțit perfect, luni în care puteam face orice dorește sufletul nostru. Vorbeam cu Bogdan, chiar înainte să înceapă vacanța și îmi povestea că în tot acest timp nu vrea să știe nimic de școală. Mulți dintre noi pot povesti cât de bine a fost la mare, la țară, la munte, la unchiul, mătușa, căluțul preferat sau multe alte chestii care vă plac. ^__^ E bine să avem caietele puse deoparte, să nu scriem nimic pe ele.

Dar iată că acest lucru, această stare de bine s-a sfârșit. Să vedem acum cât de bine ne așteaptă cărțile și să fie deschise și citite (ceea ce nu cred că va fi -_-). Mă uit pe stradă... Ce să mai, din ce în ce mai puțină lume, iar eu, deja mi-am făcut cumpărăturile pentru noul an școlar ce va veni. Din ce în ce mai multă reclamă pentru rechizite se afișează pe panourile de publicitate, ori la televizor. Ce pot să spun? Se vede că începe școala! Pentru unii este o bucurie, pentru alții nu prea, dar, oricum, vor veni iar vacanțe, iar așa cum și vacanța are un sfârșit, tot la fel are și perioada de școală.

Ce pot să spun mai mult decât:

Baftă în noul an școlar!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More