duminică, 11 septembrie 2011

Dead Island - primă impresie



Iată cum am decis să joc și eu ”Dead Island”, un nou joc ce a apăru de curând, pe 6 septembrie. Jocul este publicat de Deep Silver și se încadrează în categoria horror, adventure.

Când am început să joc, m-am enervat foarte că nu era setat bine joystick-ul. M-am dus în setări să-i fac ceea ce trebuie, dar, minune, nu puteam sa îl configurez, iar obțiunile pe care le aveau aici erau foarte puține. Ce nasol! Încerc să parcurg în permanență și pe cele existente și degeaba. Nu puteam să îl fac să fie setat corect. Până la urmă am renunțat si m-am gândit să folosesc tot tastatura. Mă cam enervează atunci când trebuie să folosesc tastatura la jocuri, când de fapt ele cu joystick-ul au efect mai bun. Dar, asta este, merge și tastatura.
Îmi place foarte mult aspectul lui horror. Nu prea s-a întâmplat să dau foarte des de astfl de jocuri. Însă, tema zombii și sexualitate îmi amintește foarte mult de anime-ul ”Highschool of the Dead”, când zombii domină în toate locurile și dacă te mușcă devii și tu unul. Vă sfătuiesc să aveți grijă când jucați, și mai ales să vă țineți de nas când vedeți fete frumoase în costum de baie. E păcat de tastatura pe care ați dat bani! T_T

Nu-mi prea place grafica. Designul personajelor îți dă impresia de joc din anii 2001-2005, când te impresiona chiar ”Enter the Matrix”. Te cam enervează puțin dacă ții foarte mult cont de asta.

În concluzie vă recomand jocul. Dacă nu aveți Xbox360 sau PS3, are, desigur, variantă și pentru PC, iar părerea mea este că merită să-l încercați.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More