vineri, 17 februarie 2012

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations





Am aflat şi eu că acest joc urmează să apară. Namco Bandai Games a dezvăluit că data de lansare a jocului a fost stabilită pentru 13 martie 2012, şi va avea ca platforme Xbox 360 şi PlayStation 3, nu şi PC. Având în vedere că mă număr printre cei care îl aşteaptă, m-am gândit să zic şi de ce.

Ştim cu toţii că precedentul a avut un succes destul de mare în vânzări, reuşind să câştige titlul Classic BestSeller. Deci, mă aştept ca şi acesta să aibă aceeaşi "soartă". Îmi place într-adevăr că numărul personajelor va fi mult mai mare (peste 70) şi că reuşeşte să surprindă cât mai multe părţi din anime, ba chiar aduc secvenţe nemaiîntâlnite acolo, dar mă dezamăgeste faptul că au grăbit lansarea unui joc nou după Storm 2 astfel că nu reuşeşte să acopere ca storyline mai mult ca el. 

Nu mai pot să zic decât baftă la joc celor care vreţi să-l jucaţi. Mai jos sunt nişte trailere în condiţiile în care nu le-aţi văzut. Ah, şi nu uitaţi de versiunea Multiplayer. XD





Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More