luni, 18 iulie 2011

Manyuu Hikenchou - Serie anime noua


Stiu, stiu... sunt cam tarziu cu acest post. De fapt, si primul episod, l-am vizionat cam tarziu. Asta, e. Toate la timpul lor, nu? ^__^ Insa, as dori sa fac putin un comentariu cu privire la el.

Precizez si recunosc faptul ca sunt un fan al genurilor harem si ecchi. Nu mai pot de nerabdare cand vad ca o astfel de serie e pe cale sa apara. Adica, 3 serii ecchi "Not aired yet" este echivalentul unui Assassin's Creed "Not aired yet". Deci cam asa stau lucrurile si, deci, m-am decis sa vad si eu aceasta serie. Am vizionat primul episod, lansat saptamana trecuta, cel de-al doilea fiind lansat chiar azi (varianta RAW decat). Primul episod = Prima impresie, care este asa si asa. Deci, cum are veni, este o serie mediocra.

Mi se pare totusi destul de exagerat dintr-un anumit punct de vedere. Adica, mai pe scurt, trebuie sa am dopurile langa mine, atunci cand mamicile vor iesi sa faca proteste de strada, zicand ca numai sunt desene ca pe vremea lor cu Alba-ca-Zapada si piticeii frumosi, cu Alladin, care canta de ti se duc timpanele de tot, cu Tom care il fugareste pe Jerry de face febra musculara la picior, iar noi de frica sa nu patim acelasi lucru dam dracu echipamentul de sport etc. etc. (Nu ca as avea ceva cu ele, doar ca nu mai sunt de mine ^___^ Scuze fanilor). Eh, si iata ca se intampla ca cei pentru care este facuta aceasta serie, adica cei ca de varsta mea sau mai mari, nu fac decat sa o ignore, zicand: "Ah, alte desene!!!". Dar asta este. M-am saturat ca de mere acre sa comentez pe tema acestui lucru.

Pe de alta parte, grafica este destul de buna, specifica genului careia ii apartine. Personajele sunt bine conturate, si aici nu poti spune ca lasa de dorit. Unde poti spune ca lasa de dorit, este storyline-ul. Nu mi s-a parut nimic impresionant in primul episod... adica, totusi, ma asteptam la ceva mai palpitant, ca sa nu-mi imaginez ca ii pot da "Drop" oricand din cauza ca ma plictisesc.

In concluzie, pana acum, il incadrez in nota 6. Cand o sa mai vizionez si alte episoade, este posibil sa o schimb.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More