duminică, 16 octombrie 2011

Noul opening din Naruto Shippuuden



Cum cred că era cazul, s-a schimbat iar openignul și, respectiv endingul la Naruto Shippuuden.

Din punctul meu de vedere, e OK. Mi se pare, cel puțin mie, chiar mai bun decât celălalt. Desigur, are un caracter mai comic, apropiat de One Piece și, sincer, nu s-a prea mai întâmplat să mai dăm de așa ceva la Naruto Shippuuden. Ce am mai observat diferit, este faptul că se pune foarte mult accent pe echipa 7, adică Naruto apare foarte mult cu membrii echipei sale: Sai și Sakura, împotriva lui Madara și sincer chiar nu cred că se potrivește așa de bine într-un arc ca acesta, când Naruto pare să fie ocupat cu antrenamentul său, în niciun caz de vreunul dintre ei. Ce nu-mi mai place, este caracterul lui spoiler și cred că este realizat ceva mai devreme, fără a se ține cont de aceste fillere, care par să se prelungească la infinit. Însă, tema lui mi se pare foarte bine evidențiată.

Melodia de la tacica mi se pare, cred că, cea mai bună și e chiar foarte tare. Nu știu când o să apară albumul, dar cred că îl voi lua și eu.

Cam atât pot să zic. Oricum, sunt convins că seria o să progreseze cel mai mult, iar arcul ce va urma va fi super. O zi bună!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More